subota, 28. svibnja 2016.

Prije 2 mjeseca sam imao proslavu mature.svi su dosli u poluproizvodima...

Prije 2 mjeseca sam imao proslavu mature.svi su dosli upoluproizvodima od odjela pokusavsi mazat oci drugima,jedini sam bio u trenerci i sa golfom 3 kojeg sam posudio od prijatelja.osjetio sam


ignoriranje i podsmijavanje od strane pojedinaca.kada smo dosli u restoran prisao mi je jedan od mojih radnika,pozdravio me sa sefe i tu su krenila ispitivanja gdje i sto radim.nakon sta sam otkrio da sam magistar i da sam sef u poduzecu nadlezan za cijelu firmu ploca se dakako okrenula.


i to ti je danasnji zivot ,ljudi kupe bmw,otplacuju ga xitav zivot ziveci kao crkveni misevi al bitno im je da drugi imaju dobro misljenje o njima.,

1 komentar:

  1. na čiju proslavu mature , svoju ? Tekst vrlo nejasan pa ako si magistar trebao bi biti puno pismeniji.Zašzo potcjenjuješ ljude koji su se odjenuli u skladu sa prigodom.

    OdgovoriIzbriši